Col·legis Públics
Jornades de Convivència 2017-2018
Jornades de Convivència 2017-2018
Programació JORNADES CONVIVÈNCIA - 1r CICLE
Programació JORNADES CONVIVÈNCIA - 2n CICLE
Programació JORNADES CONVIVÈNCIA - 3er CICLE
Jornades de convivència 17-18: Curtmetratges
Jornades de convivència 17-18: Relaxació
Jornades de convivència 17-18: Educació emocional
Jornades de convivència 17-18: Jocs cooperatius
Jornades de convivència 17-18: Selecció llibres d'emocions
Jornades de convivència 17-18: Temes assemblees
Jornades de convivència 17-18: Portades
Activitats d'innovació educativa
Classe de Donya Amparito anys 30
Primer i segon grau 1941-1942
Grau elemental B prenent el C.A. 5 de novembre de 1956
Festa de fi de curs 1960
Vista exterior del centre 1967
Festa de fi de curs 2020-2021
Còpia de l'aquarel·la que el pintor i exalumne "Jeroni" va fer amb motiu del 75 aniversari de l'escola i va ser donada al centre
Reportatge de la Sexta "Objetivo 2%" en el centre
El curs 2020/2021 en el centre triem com a fil conductor la ciència, partint d'aquest fil, les classes de 3r van plantejar un Aprenentatge Servei donant suport a la campanya de la Sexta “Objetivo 2%” en la qual es buscava que el govern elevara al 2% del PIB espanyol la inversió en ciència. En primer lloc, l'alumnat va visionar els vídeos amb els quals La Sexta fomentava la campanya, després en assemblea es va decidir que anàvem a fer per a donar suport a aquesta campanya.
El nostre APS consistiria a donar coneixement a tota la comunitat educativa de la campanya i demanar el vot.
En primer lloc, els alumnes van escriure en Post-it una pluja d'idees de per què era necessari fer costat a la ciència. Amb aquestes idees es van elaborar cartells per a donar a conéixer la campanya per les classes i després penjar-los pel col·legi. Seguit a això, votem un eslògan per a la campanya i ens vam posar en marxa. Després de conscienciar als alumnes, pensem a conscienciar a les famílies i per a això elaborem uns cartells amb codis QR que pengem a les portes del col·legi i creguem una infografia perquè els alumnes la portaren a casa.
Mentre elaborem tota aquesta campanya, cada setmana, des de l'àrea de matemàtiques registràvem els vots aconseguits aqueixa setmana i els plasmàvem en un gràfic de barres per a veure l'evolució.
La nostra sorpresa va ser quan a través d'Instragram una reportera de la Sexta es va posar en contacte amb nosaltres i van vindre a gravar-nos al col·legi per a traure'ns en les notícies.
El nostre objectiu era aconseguir el milió de signatures, però no vam poder arribar, encara així ens va fer enormement felices quan vam llegir en les notícies que el govern havia signat un pacte per la ciència en el qual es comprometia a augmentar els recursos.
En el Torre de Paterna pretenem que els nostres alumnes se senten compromesos amb l'entorn social en el qual es troben, que creguen en ells ja que són fonamentals per a generar el canvi perquè des de la creença que es pot és el punt de partida per a començar noves metes i reptes. Apostem per aquestes xicotetes iniciatives que van calant en ells i que a la llarga genera adults compromesos.
En definitiva, amb aquest Aprenentatge Servei van aprendre que la ciència és molt important, que s'ha d'apostar per la investigació, que xicotetes accions poden generar grans canvis, que la seua veu és molt important, que els adults els escoltem i que comprometre's amb causes alienes genera satisfacció plena.
Fent pompes
Jocs al pati
Dia de l'arbre
Ràdio
Diada de les escoles en valencià
Diada de les escoles en valencià
Diada de les escoles en valencià
Diada de les escoles en valencià