L’Ajuntament inicia la formació a professionals, entitats i usuaris per a agilitzar les sol•licituds de renda

El passat 5 de juny es va publicar el decret que desenvolupa la llei de Renda Valenciana d'Inclusió. “A partir de hui comencem la tramitació a l’Ajuntament d’un recurs que serà un abans i un després en la política social i la nostra lluita per millorar la qualitat de vida de les persones”.

Amb l’objectiu de facilitar l’accés a la població de la nova renda d’Inclusió, els serveis socials generals de l’àrea d’Inclusió de l’ajuntament de Paterna ha organitzat xarrades informatives adreçades a entitats, associacions i ciutadans en general.  De fet, segons manifestacions de Juanma Ramón, Primer Tinent d’Alcaldia d’Inclusió, “a hores d’ara s’han realitzat tres sessions a les quals han assistit més de 60 persones i en les quals se’ls ha informat de l’objectiu de la Renda i de quins són els requisits per a accedir a ella. És tan important entendre la filosofia de la llei com els procediments, requisits o terminis de tramitació”.

Des de la regidoria s’ha establert un sistema d’atenció individual per als casos especials de dificultat per a accedir a la informació. “Posarem tots els recursos en marxa per tal que les persones puguen tramitar la sol·licitud de la manera més àgil possible”, conclou Juanma Ramón.