• Sota el lema El xicotet comerç fa Paterna més gran, el consistori convida a la ciutadania a realitzar les seues compres en els establiments del municipi, alhora que aporta visibilitat a les associacions locals de comerç, a emprenedors/as i establiments de la ciutat.
  • Prop de 700 establiments conformen el teixit comercial de Paterna.

L'Ajuntament de Paterna va celebrar ahir el Dia del Comerç Local amb la campanya El xicotet comerç fa Paterna més gran, que té als emprenedors, emprenedores i comerciants de la ciutat com a protagonistes.

El consistori ha dissenyat aquesta iniciativa, en col·laboració amb les associacions locals de comerç multipaterna i Paterna Va unir de Comerç (PUC), emprenedors/as i negocis locals, per a promoure les compres en establiments de proximitat.

El regidor de Comerç, Fernando Carrión, ha explicat que “amb aquesta campanya es posa en valor no sols als comerços de proximitat de tots els sectors sinó a les persones que estan al capdavant d'ells, fent-los protagonistes de la campanya en fotografiar-los en els seus negocis”.

Més de 80 comerços de tots els barris del municipi han participat en aquesta proposta i seran presents tant en els opis que es troben repartits per tota la ciutat, com en les xarxes socials del consistori.

En aquest sentit, Carrión ha assenyalat la “importància de connectar a la ciutadania amb els establiments locals, de manera que prenga consciència de la gran varietat d'oferta comercial que existeix a Paterna alhora que es fan costat als i les comerciants”.

La ciutat de Paterna posseeix un teixit comercial fort i consolidat, que compta amb prop de 700 establiments que ofereixen diversos productes i serveis com a hostaleria, alimentació, assistència mèdica, bellesa, obres, reparacions, artesania, moda, papereria, entre molts altres.