Usuaris del Patronat Francisco Esteve realitzaran pràctiques formatives en l’Ajuntament de Paterna a través del programa “Junts Som Capaços”, que promou FUNDACIÓ MAPFRE.

L’Ajuntament de Paterna (València) i l’entitat social Patronat Francisco Esteve han firmat hui en esta localitat un conveni de col•laboració a fi que ambdues entitats participen en el programa d’inserció laboral de jóvens amb discapacitat intel•lectual i malaltia mental “Junts Som Capaços”, que promou FUNDACIÓ MAPFRE des de 2010.

Gràcies a este acord, usuaris de l’entitat realitzaran pràctiques formatives en l’Ajuntament de Paterna, que els permetran adquirir habilitats i experiència en els treballs i tasques pròpies de les distintes dependències del dit consistori. El conveni, que es fa efectiu aquest mes i que té una duració d’un any, permetrà inicialment a tres jóvens participants, rebre la formació adequada al lloc mitjançant el suport prestat pels professionals del Patronat Francisco Esteve.

L’alcaldessa de Paterna, Elena Martínez, ha agraït al Patronat Intermunicipal Francisco Esteve “l’immens treball que realitza des de fa anys amb les persones amb discapacitat”. Este nou conveni se suma a distints projectes que el Consistori recolza des de fa anys, en l’àmbit laboral i a través de diferents programes formatius, psicològics, culturals, lúdics i d’inserció laboral i social. “Tot el que fem pel Patronat Intermunicipal Francisco Esteve és poc perquè és molt més el que fan pel municipi”, va indicar l’alcaldessa.

El programa “Junts Som Capaços” ha fet possible que més de 2.400 empreses col•laboren activament amb el programa, facilitant la formació de més de 1.290 alumnes i la inserció de més de 1.600 persones amb discapacitat intel•lectual i malaltia mental.

En la presentació d’este conveni han participat, entre altres, Elena Martínez Alcaldessa de Paterna; Ricardo Garzo, director territorial de MAPFRE a València; Miguel Peraile, director comercial territorial de MAPFRE en esta zona; i Vicent Vilar, President del Patronat Francisco Esteve.