Durant l'esdeveniment, que es va celebrar per primera vegada aquest dissabte en el pàrquing dels Tarongers de la ciutat i en el qual es van fer 50 paelles, els assistents van poder gaudir de l'espectacle de llum i so “Carnavalia on tour” amb els Djs Javi Blanko i el paterner DJJoan
Èxit de participació en el Festival de Paelles i Djs celebrat aquest dissabte amb motiu de la celebració de Sant Joan en el pàrquing Els Tarongers de la ciutat.
Prop de mil veïns i veïnes van gaudir de l'esdeveniment, organitzat per la Regidoria de Joventut, en un ambient replet de música, amenitzat per l'espectacle de llum i so Carnavalia on tour amb els DJs Javi Blanko, el paterner DJJoan, així com efectes especials i performance en aquest primer Festival de Paelles i en el qual es van repartir unes 50 paelles on el consistori paternero s'encarregava de facilitar tots els ingredients per a la seua realització.
Referent a això, la regidora de Joventut, Andrea López, ha destacat “el gran acolliment d'aquesta pionera iniciativa en la qual congreguem no sols quasi 500 persones que van participar amb la inscripció de mig centenar de paelles sinó a la que també es van sumar altres 500 paterners i paterneres durant l'esdeveniment que va comptar amb una zona de chill out i foodtrucks”.
D'aquesta manera, la Tinenta Alcalde de Tradicions, Isabel Segura i la regidora de Joventut, Andrea López, al costat de la Reina de les Festes, Clara Agranes i la seua Cort d'Honor i una nodrida representació de diferents entitats socioculturals i festives del municipi van compartir una animada vetlada en una de les nits més màgiques de l'any.
Durant el Festival, el consistori paterner, a través de l'àrea d'Igualtat, va instal·lar un punt Arc de Sant Martí i un altre Violeta per a oferir informació als assistents.