Els paterners i paterneres podran realitzar els seus tràmits de manera presencial, sense necessitat de sol·licitar cita prèvia, en les oficines del SIAC de l'edifici administratiu els dilluns, dimarts, dimecres i divendres, de 8.30 a 14.30, i els dijous de 8.30 a 18 hores de manera ininterrompuda.
Les oficines del Servei d'Informació i Atenció Ciutadana (SIAC) situades en l'edifici administratiu de l'Ajuntament de Paterna han représ aquesta setmana el seu funcionament sense cita prèvia després de la seua suspensió a causa de la pandèmia i combinen ja l'atenció amb cita prèvia i sense cita prèvia.
Així ho ha anunciat hui el regidor de Smart City i Atenció a la Ciutadania, Lucas Jodar, qui ha explicat que “amb la recuperació de l'atenció presencial sense cita prèvia busquem oferir una resposta més àgil als nostres veïns/as, al mateix temps que millorem l'atenció que prestem als col·lectius de persones majors que tenen dificultats per a accedir i gestionar els seus tràmits de manera telemàtica”.
D'aquesta manera, els paterners i paterneres que ho desitgen podran realitzar els seus tràmits de manera presencial, sense necessitat de sol·licitar cita prèvia, els dilluns, dimarts, dimecres i divendres, de 8.30 a 14.30, i els dijous de 8.30 a 18 hores de manera ininterrompuda.
Tal com ha explicat Jodar, la sol·licitud de cita prèvia telemàtica continuarà disponible per a aquells veïns/as que ho desitgen en citaprevia.paterna.es. Els i les ciutadanes que la sol·liciten tindran preferència a l'hora de triar horaris.
Així mateix, Jodar ha recordat que “els serveis de les oficines SIAC situades en els barris La Canyada, La Coma i Terramelar continuen funcionant únicament amb cita prèvia, que ha de sol·licitar-se a través de la web de l'Ajuntament”.
Les oficines del SIAC presten el servei d'atenció i informació a la ciutadania per a gestionar tràmits municipals com l'obtenció del certificat digital, la liquidació de taxes, empadronament, informació cadastral o el registre general d'entrada de documents.