L’Alcalde recrimina a PP i Compromís “el postureig i hipocresia perquè van ser ells, amb la seua abstenció i el seu vot en contra, els que van impedir que els veïns i veïnes opinaren en les urnes sobre el projecte”
L’alcalde de Paterna, Juan Antonio Sagredo, ha afirmat hui que sent “vergonya aliena perquè enmig de Puerto Mediterráneo estan els paterners i paterneres”. D’esta manera s’ha expressat el primer edil per a valorar la PNL presentada pel PPCV sobre el projecte Puerto Mediterráneo en les Corts que no ha eixit avant.
“La hipocresia i el postureig de PP i Compromís és ruboritzant perquè van ser ells els que, amb la seua abstenció i el seu vot en contra, van impedir en el ple que els veïns i veïnes de Paterna opinaren en les urnes sobre un projecte la implantació del qual està prevista en el municipi. Hui, l’un i l’altre partit, s’han tirat les culpes mútuament en un circ lamentable que afecta els veïns i veïnes”, ha lamentat l’alcalde de Paterna.
Juan Antonio Sagredo ha criticat que “de res serveix que el PP defenga només de boca en les Corts una PNL que és xarrameca barata, i menys encara, que Compromís demane ara més informes sobre l’augment del trànsit i sobre els efectes per al canvi climàtic que tindrà Puerto Mediterráneo”. En este sentit, ha retret que tots opinen mentres van impedir que els paterners i paterneres votaren sí o no a este projecte. I ha recordat que el PSPV va ser l’únic que va votar a favor que els ciutadanes i ciutadanes opinaren en una consulta ciutadana que, finalment, no va poder realitzar-se.
L’alcalde ha insistit en el fet que la seua opinió és la de Ximo Puig. “Defenc absolutament la postura del president de la Generalitat Valenciana, qui ha garantit la seguretat jurídica per a esta i per a quantes empreses trien la Comunitat per a implantar els seus projectes, igual que fem ja a Paterna”, ha conclòs.