- L'Alcalde de Paterna, Juan Antonio Sagredo ha fet balanç de l'any 2019 destacant l'eixida de la ciutat del Pla d'ajust, la reducció del deute municipal del 72% a menys del 10% i el lideratge de la creació d'ocupació, situant-se com el municipi amb major taxa de població activa de la Comunitat
- Sagredo: “Enguany hem aconseguit reivindicacions històriques com la cessió dels terrenys militars amb el Ministeri de Defensa i la construcció d'un nou accés a la segona fase del polígon Font del Pitxer mitjançant l'ampliació de la N-220 amb el Ministeri de Foment ”
A un dia de finalitzar l'any, l'Alcalde de Paterna, Juan Antonio Sagredo ha fet balanç de la gestió municipal d'aquest 2019 - que segons el primer edil - s'ha caracteritzat per la reducció del deute a mínims històrics, per davall del 100% i a l'obtenció d'una xifra rècord de població emprada.
Referent a això, Sagredo ha destacat que “gràcies a l'estabilitat i la confiança del govern socialista de Paterna, fruit d'una gestió eficient i responsable, estem aconseguint fer de Paterna una ciutat més sostenible, neta i segura amb uns comptes sanejats i uns impostos congelats”.
El primer edil també ha recordat que “en aquest 2019, Paterna ha aconseguit la cessió històrica dels terrenys militars, ha obtingut la distinció de Ciutat de la Ciència i de la Innovació, ha reduït en 14.400 tones d'emissions de CO2, i ha liderat la creació d'ocupació a nivell autonòmic i fins i tot nacional, convertint-se en la població amb major taxa de població activa de la Comunitat i la número 14 d'Espanya”.
De la mateixa manera, Sagredo també s'ha referit a la licitació de les obres del reclamat accés a la segona fase del polígon Fuente del Jarro mitjançant l'ampliació de la N-220 anunciada per Foment, a la cessió dels terrenys municipals a Aspanion per a la construcció de la futura Casa-Hospital per a xiquets amb càncer, a la creació d'una segona Casa de la Joventut en el centre del poble així com a la recent aprovació dels pressupostos per a 2020 per 63 milions d'euros i a l'obertura i posada en marxa de la Reguarda de Policia Local de La Canyada.
Entre altres coses, l'Alcalde de Paterna també ha destacat la finalització de la reforma del Casino del Poble, la creació de centenars de noves places d'aparcament en diferents barris, l'augment de la plantilla de facultatius sanitaris i el reforç i millora de l'àrea de Serveis Socials, que ha aconseguit situar a Paterna com una de les ciutats que lideren el llistat d'execució de sol·licituds de dependència en la Comunitat Valenciana, amb més de 750 expedients resolts en 2019.
Per barris, Sagredo ha incidit a la urbanització integral del carrer Sant Jacinto i la finalització de la reforma del parc d'Alborgí, l'obertura del parc i la zona d'esplai al carrer València en Campament, la creació d'una zona esportiva al carrer Benimar de Santa Rita, la reforma de l'ambulatori de Terramelar o a l'adequació de 7.200 m2 de solars municipals en Bovalar.
Finalment, l'Alcalde de Paterna ha assenyalat que 2020 comença carregat de projectes com poden ser la xarxa càmeres de seguretat, la nova Llar del Jubilats de Campament, la pista d'atletisme, la nova protectora d'animals, la urbanització dels pàrquings de Ramón Ramia Querol o el depòsit de vehicles.