La Reina, acompanyada de la seua Cort d'Honor formada per Paula Ortiz Egea, Nayra Díaz Forneli i Esther Martínez López va rebre el testimoni de la seua antecessora en el càrrec, Clara Barres Martínez

Paterna presenta a la Regina de les Festes Majors 2025: Claudia Alacreu González.

L'emotiva gala, celebrada el passat cap de setmana en el Gran Teatre Antonio Ferrandis, va acollir a nombrosos representants del teixit sociocultural i fester de Paterna al mateix temps que va congregar a familiars, amics i veïns que van voler abrigallar a la màxima representant de les Festes de Paterna en la seua presentació oficial, Claudia Alacreu González, al costat de la seua Cort d'Honor formada per Paula Ortiz Egea, Nayra Díaz Forneli i Esther Martínez López.

L'acte va estar amenitzat per un espectacle consistent en ballets de l'Escola de Dansa Nuar-Nair que van interpretar la llegenda de la pel·lícula Mulán a Paterna.

L'Alcalde de Paterna i Senador per València, Juan Antonio Sagredo va ser l'encarregat de rebre en l'escenari a les components de la Cort d'Honor i a la nova Regina de les Festes per a imposar-li la insígnia d'Or que constata a Claudia Alacreu González com la màxima representant de les Festes Majors en honor al Santíssim Crist de la Fe i Sant Vicent Ferrer.

Així mateix, la seua antecessora Clara Barres Martínez va ser qui li va col·locar la banda acomiadant-se emocionada i agraint els gestos de carinyo de totes les persones que li han acompanyat durant el seu passat regnat.

En la seua intervenció, Sagredo, qui va tindre paraules d'elogi per a cada una de les representants i especialment a la recentment proclamada Regina de les Festes, va destacar que “el poble de Paterna veiem en vosaltres reflectida la joventut que manté visca les nostres tradicions, que honra el nostre passat, celebra el nostre present i projecta amb esperança el nostre futur, en un any especial en el qual commemorem el Centenari de la Coronació del Santíssim Crist de la Fe”.

De la mateixa manera, el primer edil va apel·lar “a l'orgull d'encarnar eixe sentiment paterner que s'emporta en el cor en cada acte que gaudireu juntes durant l'exercici d'este regnat”.

Per part seua, la nova Regina va destacar molt emocionada que “hui es fa realitat el somni de representar totes les tradicions paterneres que els meus familiars m'han transmés durant estos anys” al mateix temps que va agrair a l'Alcalde, a la Comissió de Festes i als seus familiars la confiança depositada per a exercir este càrrec “amb la màxima responsabilitat, respecte i il·lusió com mereix la ciutat de Paterna”.