L'Ajuntament ha posat en marxa una campanya per a fomentar que els veïns i veïnes realitzen les seues compres del Black Friday en els més de 600 negocis que hi ha a la ciutat
L'Ajuntament de Paterna ha posat en marxa una campanya municipal amb l'objectiu d'impulsar les compres en el comerç local amb motiu de la celebració del Black Friday.
Tal com ha explicat el regidor de Comerç, Fernando Carrión, “amb aquesta iniciativa volem animar als *paterneros i *paterneras a descobrir les grans oportunitats que, durant aquesta setmana, ofereixen els comerços locals i impulsar així el comerç de proximitat”.
La campanya Black Friday Paterna s'ha llançat a través de xarxes socials oficials, whastapp municipal, en l'autobús municipal que recorre tots els barris i en suports publicitaris de la ciutat.
Tal com Carrión ha destacat “és una prioritat per al nostre equip de govern fer costat al teixit comercial i fomentar les compres en aquests negocis, amb campanyes com la del Black Friday o la posada en marxa, el mes d'octubre passat, coincidint amb el Dia del Comerç Local, i en la qual els comerciants són els propis protagonistes”.
El teixit comercial de Paterna, que ha crescut un 15% en els últims mesos, està format per 627 negocis amb representació de tots els sectors comercials.