Fins ara l’únic accés a informes i expedients era en paper i calia buscar “el carret” del ple o de les comissions en les dependències municipals
L’Ajuntament de Paterna informatitzarà la documentació dels plens i les comissions informatives a partir d’esta setmana després de la firma del Decret 2829 per part de l’alcalde, Juan Antonio Sagredo. Un document en què s’aprova remetre a tots els grups polítics de l’Ajuntament els fitxers informàtics dels informes que es tractaran, tant en plens com en comissions informatives, sense perjuí que puguen també sol•licitar els expedients complets i originals.
Fins ara, l’únic accés possible a informes i expedients era en paper i calia buscar “el carret” del ple en les dependències municipals. Un sistema totalment desfasat i absolutament inviable amb l’actual composició del ple, formada per 6 grups polítics, que haurien de rellevar-se la consulta d’expedients, sense que hi haja marcat un temps màxim per a la seua revisió.
L’alcalde de Paterna ha subratllat que “l’actual Govern serà absolutament transparent i facilitarà la tasca fiscalitzadora de l’oposició, modernitzant l’actual sistema de gestió de documents totalment desfasat, anacrònic i més propi del segle passat que d’este”.
Juan Antonio Sagredo ha afegit que “continuarem millorant els canals d’accés a la informació, tant interns com externs, perquè l’Ajuntament de Paterna se situe a l’avantguarda en l’entorn digital”.