Juan Antonio Sagredo: “Les federacions són les que han portat el pes de les nostres festes vestint tots els dias al nostre poble d'actes””

L'Ajuntament de Paterna ha reunit al costat de l'esplanada del cohetódrom a totes les persones, col•lectius i entitats que han participat en aquestes Festes Majors contribuint amb el seu treball a l'èxit de les mateixes.

Treballadors de la Brigada Municipal i d'Aigües de Paterna, empleats del servei de neteja de FCC al costat del personal de jardineria i consergeria de l'empresa pública Gespa han estat convocats aquest matí per l'Alcalde de Paterna, Juan Antonio Sagredo i la regidora de Tradicions, Cultura i Foc, Paqui Periche a les 12 hores en aquest punt de trobada per agrair-los i reconèixer-los la seua activa col•laboració i implicació en els festejos del municipi.

Al costat d'ells, membres i comandaments de la Policia Local i la Policia Nacional, de l'Aquarterament Daoiz i Velarde i de Protecció Civil de Paterna també s'han donat cita en aquesta trobada en el qual també han estat presents els establiments hostelers, els comerços i tots aquells paterners i paterneres que, directa o indirectament, han ajudat al desenvolupament de les mateixes.

Aquesta simbòlica convocatòria també ha comptat amb la presència dels representants de la corporació municipal i de les entitats que donen sentit a les festes de Paterna: Federació Interpenyes, Federació Intercomparsas, Real Confraria del Santíssim Crist de la Fe i Sant Vicent Ferrer, Junta local Fallera, Comissió de Festes, Consell Sectorial de la Cordà, Comissió Tècnica del Foc, Coeter Major i Reina de les Festes i Cort.

“Sense la vostra col•laboració, aquestes festes no hagueren sigut possibles”, els ha reconegut Juan Antonio Sagredo al mateix temps que els ha agraït la seua dedicació i lliurament ja que “gràcies a tots vosaltres aquestes festes han estat les més segures de la història, les que menys ferits han registrat i les que més visitants han rebut”.

“Gràcies a la policia, a Interpenyes i als 356 tiradors que han fet cas de les indicacions recomanades. La neteja ha estat present després de cada acte, les desfilades de moros i cristians han estat un èxit de públic i de participació i hem pogut veure la Cordà com mai”, ha manifestat el primer edil al mateix temps que els ha transmès la satisfacció i l'orgull que sent per les festes i per tots els que treballen per donar-los sentit i engrandir-les, any rere any.

Finalment, i amb l'emblemàtic cohetódrom de fons, els assistents s'han fet una foto de família com a símbol de la unió de tots i totes davant les millors festes del món.