En dos dies, l'Ajuntament ha realitzat 3.184 crides per a oferir ajuda a tots aquells paterners i paterneres pertanyents a col·lectius de risc

L'Ajuntament de Paterna s'ha posat en contacte a tots els veïns i veïnes del municipi pertanyents a col·lectius vulnerables i de risc per a saber com estan i posar-se a la seua disposició per a tot allò que necessiten durant aquesta situació d'Estat d'Alarma.

Per a això, el consistori ha triplicat els recursos humans destinats a realitzar les trucades telefòniques per a prestar aquest servei municipal d'atenció a domicili, tasca a les quals s'han incorporat regidors i membres de l'equip de govern, per a comprovar que aquest col·lectiu de població més vulnerable té totes les necessitats essencials cobertes.

En dos dies, s'han realitzat 3.184 crides. De moment, prop d'un centenar de persones han fet ús d'aquesta ajuda municipal oferida, que va des de realitzar la compra o comprar medicaments, tirar el fem, visitar a l'hospital o passejar a les mascotes.

Amb aquestes crides, l'Ajuntament vol garantir que els col·lectius més vulnerables de Paterna a aquesta crisi sanitària per coronavirus estan perfectament atesos al mateix temps que posa a la seua disposició diferents números de telèfon perquè, en cas de necessitar algun tipus d'ajuda, puguen posar-se en contacte amb el consistori fàcilment.

Així mateix, des de l'Ajuntament estan aprofitant aquestes crides per a informar-los que, en cas d'acceptar el servei, en la primera visita, els treballadors municipals acudiran al domicili de l'interessat acompanyats d'un agent de la Policia Local perquè els usuaris sàpien que es tracta d'una persona autoritzada i evitar així que òbriguen la porta a desconeguts.