L'Ajuntament ha incrementat per a 2020 la quantitat assignada a les associacions empresarials de la ciutat fins als 160.500 euros per a continuar impulsant mesures que afavorisquen que Paterna continue com a motor econòmic i empresarial de la Comunitat Valenciana

Paterna ha augmentat en un 30% la dotació econòmica dels convenis que subscriu amb totes les àrees empresarials per a l'exercici 2020.


Així ho ha anunciat hui l'Alcalde de la ciutat, Juan Antonio Sagredo, que ha manifestat que “amb aquest augment, l'equip de Govern vol continuar aportant pel creixement i enfortiment del teixit industrial de Paterna, que continua consolidant-se amb l'assentament, en els últims anys, de més de 150 noves empreses en el seu territori com Amazon, Zumex o Malhe”.

En aquest sentit, el consistori destinarà en 2020 la quantitat de 160.500 euros per a renovar els convenis amb el Polígon Industrial Font del Gerro, L’Andana, el Parc Tecnològic, el Parc Empresarial Tàctica i el Parc Científic, que vénen subscrivint-se en els últims anys.

“Això suposa - com explica el primer edil - un esforç que, sumat a altres mesures municipals per a millorar l'accessibilitat, el manteniment i els serveis de les àrees empresarials, ve a reforçar el desenvolupament de les nostres àrees empresarials com a motor econòmic de la ciutat i de tota la Comunitat Valenciana”.

En aquesta línia, Sagredo també ha recordat que “som la ciutat amb major taxa d'ocupació a nivell autonòmic i la número 14 a nivell nacional, gràcies al dinamisme industrial, a la política municipal d'atracció d'empreses, a l'ecosistema emprenedor i a l'aposta per la col·laboració públic-privada”.

Amb aquesta iniciativa es pretén, a més, que les associacions empresarials puguen invertir les quantitats assignades en l'execució de les mesures que consideren més necessàries per a cadascuna de les àrees industrials de la ciutat.