El Servei d'Informació i Atenció a la Ciutadania de l'Ajuntament de Paterna ha realitzat 22.424 atencions presencials i 25.818 en línia a través de la seu electrònica
L'Ajuntament de Paterna ha atés a més de 48.000 persones a través del Serveis d'Informació i Atenció a la Ciutadania (SIAC) en el primer semestre de 2021.
Així ho ha revelat hui el regidor de *Smart *City i Atenció a la Ciutadania, Lucas Jodar, qui ha precisat que “han sigut 48.242 els veïns i veïnes atesos per aquest servei que hem reforçat durant aquesta pandèmia per a poder atendre amb major agilitat les gestions municipals dels paterners i paterneres”.
Del total d'atencions, 25.818 han sigut a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Paterna - alguna cosa que segons Jodar- “és mostra de la consolidació de l'ús d'aquest canal, triat per més del 50% dels ciutadans per a realitzar les seues gestions municipals habituals”.
D'altra banda, el Servei d'Informació i Atenció a la Ciutadania de Paterna ha realitzat 22.424 atencions presencials en les oficines del consistori o en les habilitades en l'edifici municipal del carrer Maestro Canós per a poder agilitar els tràmits dels veïns i veïnes a causa de les restriccions d'aforament degudes a la pandèmia.
Pel que fa a les gestions, les més sol·licitades pels paterners i paterneres durant el primer semestre de l'any en curs han sigut la sol·licitud de Certificats de Padró, Registres d'Entrada i Empadronaments o canvis de domicili.
En aquest sentit, també cal recordar que l'Ajuntament va ser pioner a implantar la tecnologia *Soocial *Distance en l'atenció al públic com a mesura anti-covid per a garantir el compliment de les distàncies de seguretat i controlar l'aforament en les instal·lacions municipals.
“Hem reforçat el servei d'atenció a la ciutadania – ha destacat el regidor Jodar – amb major cobertura en més ubicacions, amb garanties de seguretat i impulsant la digitalització de la nostra seu electrònica per a permetre un accés universal als procediments municipals”.
Els paterners i paterneres poden realitzar tràmits presencials els dilluns, dimarts, dimecres i divendres, de 8.30 a 14.30, i els dijous de 8.30 a 18 hores de manera ininterrompuda.