Amb motiu del 19 de març, celebració de San José i del Dia del Pare i sota el lema ‘Compra a prop, guanya temps’, l'Ajuntament de Paterna, ha llançat una nova campanya per a fomentar el comerç local i en la qual es podrà entrar en el sorteig de cinc rellotges d'home per cada 20€ de compra en els establiments locals adherits
Més d'un centenar de comerços locals de Paterna s'han sumat a la nova campanya municipal que ha impulsat l'Ajuntament, en col·laboració amb les associacions de comerç multipaterna i Paterna Va unir de Comerç (PUC) i ASYCVAL, des del passat 1 i fins al pròxim 16 de març per a celebrar el Dia del Pare.
D'esta manera, els paterners i les paterneres que realitzen compres en el comerç local adherit a esta iniciativa per valor de 20€ durant esta campanya podran entrar en el sorteig de 5 rellotges de cavaller.
Així ho ha anunciat el regidor de Comerç, Lucas Jodar, qui ha destacat que “com sol ser habitual quan arriben dates assenyalades com el Dia del Pare, des del consistori aprofitem cada celebració per a fomentar, impulsar i visibilitzar el comerç local de la nostra ciutat i incentivar les compres en ell”.
Per a això, els veïns hauran d'entregar els tiquets de compra en l'Oficina de Turisme (situada al carrer Major, 3) fins al pròxim 18 de març a les 13.30 hores, data i hora en la qual es procedirà al sorteig en directe a través de les xarxes socials de Viu Paterna.
Finalment, el regidor ha destacat “el compromís i aposta constant del consistori mitjançant atractives iniciatives municipals durant tot l'any per a afermar al teixit comercial com un dels motors de la nostra economia local”.