L'Ajuntament de Paterna, en col·laboració amb les Associacions multipaterna i Paterna Unió de Comerç (PUC), han realitzat hui el sorteig del viatge a Eurodisney i de dos xecs de 200 euros per a realitzar les seues compres en els establiments de la ciutat

El comerç de Paterna torna a estar d'enhorabona. Les campanyes municipals amb motiu del Dia del Pare i del Dia de la Mare, organitzades pel consistori en col·laboració amb les Associacions multipaterna i Paterna Unió de Comerç (PUC), i celebrades en els mesos de març i maig, respectivament, han tingut un impacte econòmic d'uns 70.000 euros a la ciutat.

Així ho ha anunciat el regidor de Comerç, Lucas Jodar qui ha subratllat que “prop de 5.000 paterners i paterneres han participat en aquestes noves campanyes municipals per a entrar en el sorteig dels bons de diners i/o del viatge a Eurodisney”.

I és que els veïns i veïnes que van realitzar compres en el comerç local per valor de 20€ o més durant aquestes campanyes i van presentar els tiquets en l'Oficina de Turisme han entrat en el sorteig dels xecs per import de 200€ els guanyadors del qual gastaran en el propi comerç local associat.

Hui dilluns també s'ha realitzat el sorteig del viatge a Eurodisney, celebrat en l'Oficina de Turisme dels dos segells corresponents als veïns i veïnes que els han aconseguits presentant tiquets de compra per un import superior a 50€. “Aquest premi ha sigut adquirit en el propi comerç local de la ciutat”, ha remarcat l'edil.