El regidor de Comerç, Lucas Jodar, ha destacat que “des que impulsem esta iniciativa fa tres anys hem aconseguit generar ja un impacte mínim de 660.000 euros en el nostre consolidat teixit comercial, en el qual cada any participen més d'un centenar d'establiments” i ha posat en valor “la confiança i fidelització dels veïns i veïnes, que continuen triant Paterna per a realitzar les seues compres”

La tercera edició de la campanya comercial “La Tornada al col·le”, impulsada per l'Ajuntament de Paterna en col·laboració amb les associacions multipaterna, PUC (Paterna Va unir de Comerç) i Asycval (Associació de Servicis i Comerços de Valterna), ha tornat a demostrar el seu èxit amb un impacte econòmic superior als 220.000 euros en tot just un mes.

Durant el període de la campanya, activa fins al passat 30 de setembre, s'han repartit 22.000 cupons entre els clients que van realitzar compres mínimes de 10 euros en els comerços adherits, amb l'al·licient de participar en el sorteig de 10 tauletes.

D'esta manera, la iniciativa es consolida per tercer any consecutiu com una ferramenta eficaç de dinamització, aconseguint des de la seua posada en marxa un volum de negoci superior a 660.000 euros en el comerç local de la ciutat.

El regidor de Comerç, Lucas Jodar, ha mostrat la seua satisfacció per “este balanç tan positiu, que demostra que campanyes com esta contribuïxen de manera clara a l'enfortiment de l'economia local i compten amb la col·laboració de la ciutadania paternera, que confia en els nostres comerços de proximitat”.

Finalment, els 10 guanyadors del sorteig, veïns i veïnes de Paterna, ja han rebut les seues tauletes de mans del propi regidor, uns dispositius que a més s'han adquirit també en el comerç local, reforçant així el cercle de suport als negocis de la ciutat.