El regidor de Comerç, Lucas Jodar ha destacat “el gran èxit d'aquesta campanya en la qual han participat més de 100 establiments de la ciutat” al mateix temps que ha explicat que “s'han repartit al voltant de 22.000 bitllets per a entrar en el sorteig de 10 packs de material escolar amb una compra mínima de 10 euros”
Un any més, la campanya ‘Tornada al col·le’ que ha dut a terme l'Ajuntament de Paterna en col·laboració amb les diferents associacions de comerç del municipi multipaterna i PUC (Paterna Va unir de Comerç) ha collit excel·lents resultats per a l'economia local.
Aquesta iniciativa, impulsada des de l'Àrea de Comerç en la seua segona edició i que es va realitzar del 2 fins al 30 de setembre, ha generat un impacte econòmic superior als 220.000 euros en tot just un mes, gràcies a les compres realitzades pels veïns i veïnes en els diferents establiments comercials de Paterna adherits a aquesta iniciativa municipal.
Aquest balanç tan positiu suposa, tal com ha assegurat el regidor de Comerç, Lucas Jodar, que durant aquesta campanya “s'han repartit al voltant de 22.000 bitllets per a entrar en el sorteig de 10 packs de material escolar amb una compra mínima de 10 euros en els més de 100 establiments participants”.
De la mateixa manera, el regidor ha mostrat la seua satisfacció per “el gran acolliment d'aquesta mena de campanyes municipals que contribueixen a continuar dinamitzant el nostre teixit comercial cada vegada més variat i ampli gràcies a la fidelització i confiança dels paterners i paterneres amb el comerç de la ciutat”.
Finalment, Jodar ha fet lliurament a els/as guanyadors/as els 10 packs de material escolar en els corresponents establiments on el bitllet ha sigut premiat, després de la celebració del sorteig aquest mes d'octubre, i els obsequis del qual han sigut també adquirits en el propi comerç local.