El regidor de Comerç, Lucas Jodar ha fet balanç de “aquesta iniciativa tan reeixida” i ha felicitat els comerciants per “el seu bon acolliment i participació en aquesta campanya municipal per a continuar dinamitzant el teixit comercial” al mateix temps que ha agraït als veïns i veïnes “per la confiança en el comerç de proximitat i de qualitat de Paterna on ho tenim tot”
El teixit comercial de Paterna s'ha estrenat amb èxit en la primera campanya de ‘Volta al col·le’, impulsada des de l'Àrea de Comerç i en col·laboració amb les diferents associacions locals com a multipaterna, PUC (Paterna Va unir de Comerç) i APYMEP.
Des del passat 4 setembre, data que va començar aquesta iniciativa fins al 29 de setembre, aquesta campanya ha deixat a la ciutat més de 200.000 euros gràcies a les compres dels paterners i paterneres en el municipi.
Així ho ha subratllat el regidor de Comerç, Lucas Jodar qui ha fet balanç de “aquesta iniciativa tan reeixida”, i ha felicitat els comerciants per “el seu bon acolliment i participació en aquesta campanya municipal per a continuar dinamitzant el teixit comercial” al mateix temps que ha agraït als veïns i veïnes “per la confiança en el comerç de proximitat i de qualitat de Paterna on ho tenim tot”.
Més de cent establiments de la localitat s'han adherit a aquesta primera campanya de ‘Volta a col·le’ i tenint en compte la participació d'aquesta primera edició en la qual s'han repartit 20.000 bitllets per a entrar en el sorteig de 10 tauletes amb la compra mínima de 10 euros per bitllet, suposa que s'ha mogut com a mínim la quantitat de 200.000 euros o més, en tot just un mes, en el comerç de Paterna.
Finalment, després de la realització del sorteig de les 10 tauletes, també adquirides en el comerç de la ciutat, en l'Edifici ‘Pepín Damián’ el passat 4 d'octubre, l'Ajuntament de Paterna ha fet lliurament de les mateixes a els/as guanyadors/as en els respectius establiments on el seu bitllet ha sigut premiat.