“Amor pel comerç local de Paterna” és el lema de la segona campanya municipal que, amb motiu de Sant Valentí, llança el consistori paterner, a través de l'Àrea de Comerç, per a visibilitzar i fomentar les compres en el comerç local a Paterna
Amb motiu de la celebració de Sant Valentí, l'Ajuntament torna a impulsar aquest mes de febrer una segona campanya sota el lema “Amor pel comerç local de Paterna” per a posar en valor aquest pilar bàsic de l'economia de la ciutat i visibilitzar la fidelització de la seua clientela.
Durant aquesta setmana, a través dels Opis situats en tot el terme municipal, Paterna s'ha inundat d'imatges amb el “vincle d'amor” entre l'empleat/a o la persona que regenta un establiment local i un/a veí/client “enamorat/a” atret/per la confiança, proximitat i qualitat en l'atenció del seu establiment paterner.
D'aquesta manera, amb aquesta iniciativa municipal personalitzada se'ls posa cara i nom als seus protagonistes i s'identifiquen fins a un total de 25 negocis paterneros en diferents sectors. A més, el QR del cartell et convida a descobrir la seua pròpia història mitjançant un vídeo en Youtube.
Referent a això, el regidor de Comerç, Lucas Jodar ha subratllat que aquesta iniciativa se suma a l'anterior campanya “El Sant Valentí més dolç” amb el regal d'un pastís de cor per a promoure les compres a la ciutat”, totes dues amb l'objectiu de “continuar reconeixent i fent costat al nostre ampli i variat teixit comercial de la ciutat, un dels pilars bàsics de la nostra economia local” ha conclòs.
Es tracta d'una nova aposta de la Regidoria de Comerç en la qual també s'ha comptat amb la col·laboració de les associacions locals multipaterna, Paterna Va unir de Comerç (PUC) i ASYCVAL per a fomentar el teixit comercial del municipi.