Els joves a partir de 12 anys podran inscriure's en les diferents activitats previstes per al mes de juliol, que s'han programat seguint els protocols anticovid vigents

La Casa de la Joventut de Paterna ha presentat la programació per al mes de juliol en la qual s'inclou una vintena d'activitats, cursos i tallers dirigits a els/as joves a partir de 12 anys.

Així ho ha anunciat el regidor de Joventut, Roberto Usina, qui ha explicat que “les activitats mensuals que programem tenen un gran acolliment durant tot l'any i, per això, coincidint amb les vacances escolars, hem volgut elaborar una proposta completa i atractiva perquè els nostres joves de Paterna disposen de bones alternatives d'oci”.

En aquest sentit, durant el mes de juliol se celebraran activitats com yinkanas, jocs d'aigua, tallers de *customización de roba, de polseres, activitats musicals i cursos d'iniciació a la màgia, entre altres.

Les activitats es realitzaran en horari de vesprada, de dilluns a divendres, entre les 18 i les 20 hores, atesos els protocols *anticovid recomanats per les Autoritats Sanitàries. A més, totes les vesprades també, de 17.30 a 20.30 hores continuarà celebrant-se el Racó del Joc amb jocs de taula i ping-pong.

Els joves interessats a participar podran inscriure's presencialment mitjançant cita prèvia a la Casa de la Joventut, de dilluns a dijous d'11.00 a 13.30 hores, i dimarts i dijous, de 18.00 a 20.30 hores. La cita per a la inscripció se sol·licitarà telefonant al 96 137 01 03.

A més, coincidint amb l'inici del mes de juliol, ha començat també, amb totes les places cobertes, el campament urbà "Matí Jove" que es desenvoluparà fins al 30 de juliol en horari matinal i té com a objectiu facilitar la conciliació familiar i oferir als joves una opció d'oci saludable durant les seues vacances.