El número 664238944 permet informar directament a Elena Martínez de qualsevol consideració que estime el ciutadà

L’alcaldessa de Paterna, Elena Martínez, ha atés en a penes dos setmanes i mitja més d’un centenar de queixes, suggeriments o sol•licituds que li han arribat a través de missatgeria, principalment Whatsapp, del número 664238944 que ha posat a disposició dels ciutadans de Paterna.

Qüestions puntuals de neteja i reparacions en la via pública o en parcs municipals, vehicles mal aparcats o carrers en què es denuncien excessos de velocitat, necessitat d’atenció per part dels Serveis Socials, sol•licituds d’entrevista per part de persones o associacions per a desenrotllar projectes, creació de zones per a l’esplai de gossos, suggeriments en el servei d’autobús municipal o en distintes instal•lacions municipals o millores per al municipi són algunes de les peticions que han anat arribant i han sigut ateses per l’alcaldessa. Per a això Elena Martínez ha procedit a demanar els informes pertinents per a després comunicar amb el ciutadà afectat bé siga mitjançant missatgeria, tocant per telèfon o citant-lo en el cas que l’assumpte a tractar requerisca d’una explicació més detallada.

L’alcaldessa reconeix que “en alguns casos la solució la podem aplicar de forma quasi immediata, com poden ser qüestions de neteja, reparacions o jardineria, mentres que en altres només podem iniciar els tràmits i estudis necessaris ja que suposen la necessitat de comptar amb pressupost municipal. També hi ha qüestions de tipus personal a les que lamentablement no podem oferir una solució com a administració, però sí consells o assessorament”, afig.

L’alcaldessa ha volgut agrair als veïns l’ús d’este mitjà de comunicació amb què poden enviar les seues queixes o suggeriments, sovint acompanyades amb imatges o documentació que facilita conéixer la magnitud del problema. També agraeix als regidors i tècnics municipals la col•laboració per a la resolució dels problemes. L’alcaldessa anima els veïns de Paterna a continuar usant esta forma de comunicació amb l’administració, sabent que “no podem fer miracles però sí que ser conscients d’un problema i posar els mitjans necessaris per a solucionar-lo en el menor termini de temps possible”.