Per a delimitar la zona d'estacionament s'han utilitzat grassons de fusta que s'integren amb l'entorn de la Torre i les Coves

L'Ajuntament de Paterna, a través de l'empresa municipal Gestió i Serveis de Paterna, està duent a terme la remodelació de la zona d'aparcament que existeix al costat de l'esplanada del coetòdrom, al carrer Coves del Palau.

“Es tracta d'una actuació que té com a objectiu delimitar l'espai que existeix per a aparcament evitant que els cotxes envaïsquen la zona per als vianants adjacent”, ha explicat la Tinenta d'Alcalde de Seguretat, Mobilitat i Transició Ecològica, Nuria Campos.

En aqueix sentit, Campos ha destacat que “s'estan utilitzant grassons de fusta per a delimitar la zona reservada per a aparcar, de manera que els elements queden integrats a l'entorn de la Torre i les Coves”.

A més dels separadors de fusta, també s'han adequat els semimurs que existien per a voltar el camí per als vianants, reparant-los i pintant-los, millorant d'aquesta manera, l'aparença general de la zona.

Aquesta actuació s'inclou dins del pla de regeneració de l'entorn de la Torre i les coves de Paterna que està duent a terme l'Ajuntament per a posar en valor tot aquest entorn protegit convertint-lo en l'espai històric i cultural de referència de Paterna concebut per al gaudi, passeig i esbarjo de tots els veïns i veïnes.