El termini de matriculació estarà obert durant tot el mes de juny

Amb l’objectiu de facilitar la conciliació de la vida familiar i laboral, l’Ajuntament de Paterna, a través de la Regidoria d’Educació, torna a posar en marxa la campanya d’Escola d’Estiu durant el pròxim mes de juliol. Com cada any, l’Escola oferirà als xiquets del municipi l’oportunitat de disfrutar d’un mes replet d’activitats tant de recreació com d’aprenentatge, sota la supervisió de professionals especialitzats en l’animació educativa. Els col•legis participants són el CP LLoma Llarga, el CP Villar Palasí i el CP Vicente Mortes per al nucli urbà, el CP El Parc en La Canyada i el CP La Coma.

El termini per a matricular els xiquets estarà obert durant tot el mes de juny i podrà realitzar-se a través de la Seu Electrònica o presencialment en el Servei d’Atenció al Ciutadà (SIAC) de 9 a 13 per a la matricula en:

  • CP Vicente Mortes, 8, 9 i 10 de juny
  • CP Villar Palasí: 10 i 11 de juny
  • CEIP Lloma Llarga: del 4 al 10 de juny
  • I en el Centre Social de La Canyada de 9 a 14 h per a:
  • CP El Parc: dimarts 2 i 9 i dijous 4 i 11 de juny

A més si existiren places disponibles es podran realitzar inscripcions a partir del 15 de juny en el SIAC en horari de 9 a 13 h.

Quant a les tarifes, estes varien en funció dels serveis que es contracten:

    • Tot el mes de juliol : 130 € (190 € amb menjador)
    • Primera Quinzena ( de l’1 al 15 de juliol 75 € (105 € amb menjador)
    • Segona Quinzena (del 16 al 31 de juliol): 70 € (100 € amb menjador)
    • Per al CP Lloma Llarga es disposa d’un servei de transport per la zona Lloma Llarga-Terramelar amb un preu de 60 €

També hi ha la possibilitat d’oferir un servei matinal (de 7.30 a 9.30 h) per 26 euros

Per a més informació descarrega't el fullet de l’Escola d'Estiu.