La regidora de TIC, Eva Pérez destaca la doble utilitat del servei, ja que acosta l'administració a tots els barris de Paterna i agilitza els tràmits administratius, ja que permet a l'usuari realitzar-los sense esperes ni cues

L'Ajuntament de Paterna, a través de l'Àrea d'Informàtica, ha implantat aquesta mateixa setmana un nou sistema de Cita Prèvia integrat amb la gestió de cues de les diferents oficines d'Informació i Atenció al Ciutadà (SIAC) que hi ha en el municipi.

“Fins hui, els veïns només podien demanar cita prèvia per a ser atesos en les oficines del SIAC que hi ha en el propi Ajuntament, però amb la implantació d'aquesta nova modalitat del servei, els ciutadans podran reservar una cita prèvia tant en les oficines del SIAC del consistori com en les de la Canyada, la Coma, Valterna o Terramelar”, ha indicat la regidora de Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC), Eva Pérez al mateix temps que ha animat a tots els paterners i paterneres a fer ús d'aquest sistema que acosta l'administració local al ciutadà, personalitzant i ajustant el servei a les seues necessitats.

En aquest sentit, la regidora ha destacat la “doble utilitat” de l'ampliació d'aquest nou servei perquè a més de que permet al veí realitzar gestions amb l'Ajuntament sense necessitat d'esperes ni cues, li evita el desplaçament fins a l'Ajuntament, en el cas dels paterneros i paterneras que residisquen en els barris perifèrics.

Els veïns que vulguen demanar cita prèvia podran fer-ho per telèfon, presencialment en les Oficines d'Informació i Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament o a través de la pàgina web de l'Ajuntament. En aquest últim cas, ja s'han habilitat uns desplegables en els quals triar l'oficina, la data i l'hora a la qual es desitja acudir i en els quals l'usuari aporta un correu i un telèfon de contacte.

El servei de cita prèvia de l'Ajuntament de Paterna està destinat a agilitzar el contacte directe de la ciutadania amb l'Ajuntament de Paterna, i se sumisca a altres opcions com la Carpeta Ciutadana que permet fer tràmits des de casa, si es disposa de certificat digital o DNI electrònic, o les Consultes Online que es realitzen per correu electrònic per a consultar informació relacionada amb gestions, com fer un tràmit, els equipaments i serveis que disposa la ciutat.