Durant el passat exercici, el consistori ha entregat 5.979 signatures digitals, ha realitzat 36.375 expedients electrònics i ha signat més de 5.500 factures electròniques

L'Ajuntament de Paterna consolida els estàndards de digitalització en un 76% i ha realitzat un total de 36.375 expedients electrònics durant aquest passat 2023, uns 220 més respecte a l'any 2022, en la seua aposta per potenciar l'adaptació de l'administració municipal a les noves tecnologies en tots els seus processos.

D'aquesta manera, i segons el balanç del passat exercici, el consistori paterner ha entregat 5.979 signatures digitals així com ha dut a terme més de 2.050 signatures biomètriques per a facilitar la presentació de registres presencials a les persones que no puguen realitzar tràmits digitals, ha realitzat 36.375 expedients electrònics, uns 220 més respecte a l'any 2022, i ha signat més de 5.500 factures electròniques millorant la gestió i control d'aquestes.

Referent a això, el regidor de Smart City, Lucas Jodar, ha destacat que “anem consolidant l'aposta d'una atenció ciutadana digital des que iniciem el procés en 2017, ja que pràcticament la totalitat de les notificacions s'estan realitzant electrònicament, mentre que a penes un 25% es complementa amb l'atenció presencial als veïns i veïnes que més el necessiten”.

Per al regidor Jodar, la tendència és continuar afermant l'estalvi de costos i temps que porta associada la implantació de la digitalització en la gestió de l'administració local respecte a l'atenció ciutadana.