• Des d'el mes de gener passat, l'empresa pública Gestió i Serveis de Paterna ha resolt un total de 185 incidències en via pública, de les 218 incidències rebudes
  • La Canyada és la zona on més s'ha actuat amb 66 intervencions, de les quals quasi el 60% han correspost a reparacions en l'asfalt, reposició de rajoles i adaptació de vorades

L'Ajuntament de Paterna, a través de l'empresa municipal Gestió i Serveis de Paterna (GESPA), ha resolt ja 185 de les incidències presentades per a millores en via pública, la qual cosa suposa que s'ha donat resposta al 80% del total de les 218 incidències rebudes des de l'inici de l'any.

Tal com ha explicat la Tinenta d'Alcalde de Seguretat, Mobilitat i Transició Ecològica, Nuria Campos “les obres realitzades responen a incidències presentades pels propis veïns i veïnes a través de registre d'entrada a l'Ajuntament o de l'aplicació Paterna Connecta”.

En aqueix sentit, ha assenyalat que les intervencions han tingut com a objectiu “la millora de carrers en els diferents barris i polígons industrials del municipi mitjançant l'adequació de calçades i voreres o el repintat de senyals viaris”.

A més, Campos també ha destacat que s'ha incrementat en un 11% el nombre d'incidències rebudes i en un 17% les resoltes, en relació a l'any anterior.

Per barris, La Canyada és la zona on més s'ha actuat, amb 66 intervencions, de les quals, quasi el 60% han correspost a reparacions en l'asfalt, reposició de rajoles i adaptació de vorades.

Li segueixen la zona centre del nucli urbà i el barri de La Coma-Mas del Rosari, amb 17 incidències resoltes en tots dos barris, la major part relacionades amb adequació de voreres i pintura viària.

Per part seua, en els barris de Campament i Santa Rita s'han realitzat un total de 25 actuacions de millora de voreres i reforç de pintura viària. Mentre que els barris de Lloma Llarga, Terramelar i Bovalar, són els barris que han registrat les menors incidències.