La visita d'aquest dissabte, 4 de maig està ja completa i queden només una desena de places per a la del 18 de maig
L'Oficina de Turisme de Paterna ha penjat el cartell de complet per a la ruta guiada que tindrà lloc aquest pròxim dissabte 4 de maig per a conéixer els escenaris on Pedro Almodóvar va rodar la pel·lícula Dolor i Gloria.
Davant el reeixit acolliment que està tenint aquesta ruta i la gran demanda de visitants interessats a realitzar-la, l'Ajuntament de Paterna, que va realitzar la primera visita guiada per aquestes coves el passat 13 d'abril, ha hagut d'obrir ja el llistat per a la ruta del 18 de maig, de la qual ja només queden una desena de places lliures.
Una trentena de visitants participen del recorregut pels paisatges que apareixen en la pel·lícula, visiten la Torre de Paterna, així com algunes de les cases coves que formen part de l'últim film del director, Pedro Almodóvar.
“Des que es va estrenar la pel·lícula, són moltes les persones que criden per a interessar-se per les visites. Per això, és possible sol·licitar ‘sota demanda’ un tour guiat, sempre per a grups superiors a 10 persones, trucant al telèfon de l'Oficina de Turisme, el 96 305 31 24”, ha explicat la regidora de Cultura Tradicions i Foc, Paqui Periche.
La ruta inclou una visita a la Torre moruna, emblema de la localitat, i declarada en 1971 monument històric artístic d'interés local. I recorre alguns dels llocs més emblemàtics de la localitat, que van portar al mateix Almodóvar a dir que “a Paterna, hi ha Art viu al carrer”.