L’alcalde de Paterna, Juan Antonio Sagredo ha qualificat hui “d’eficaç, popular i transparent” la gestió del nou equip de govern en els seus 30 primers dies al capdavant de l’Ajuntament.

Sagredo ha assenyalat que, des que va prendre possessió del càrrec i va distribuir el govern en cinc grans àrees, “no han deixat de posar en marxa iniciatives, actuacions i mesures que redunden en una millora substancial de la qualitat de vida de tots els paterners i paterneres”.

En este sentit, l’alcalde ha destacat com a mesures directes la sol•licitud de la revisió cadastral, l’ampliació de l’horari de la biblioteca de la Cova Gran 24 hores, l’obertura dels menjadors escolars els mesos de juliol, agost i setembre per a atendre a més de 500 xiquets, la creació de quatre borses municipals d’ocupació i l’avanç 15 dies del servici autobús a la platja que utilitzen cada estiu més de 4.000 paterneros, entre altres coses.

En este curt període de temps, Juan Antonio Sagredo també ha començat la constitució d’una Borsa de Voluntariat Ambiental perquè puga estar operativa el pròxim mes d’agost, ha iniciat els tràmits per a recuperar la Cova del Rei Alfons XIII, ha ordenat la neteja del solar contigu al CEIP Jaume I i ha iniciat una ‘ITV’ de tots els col•legis de Paterna perquè estiguen en perfectes condicions quan comence el pròxim curs escolar.

A més, des que va ser anomenat alcalde, Sagredo també ha sol•licitat reunir-se, amb caràcter d’urgència, amb l’alcalde de València, Joan Ribó, per a tractar la ruta de la línia 62 de l’EMT i els accessos a Fira València, amb la conselleria d’Infraestructures per a solucionar l’obertura del pont de Mas del Rosari-la Coma amb Burjassot i parlar dels accessos a la segona fase del polígon Font del Gerro i amb la Diputació de València i els municipis veïns per a abordar la prevenció d’incendis i el manteniment de la Vallesa.

Així mateix, s’ha millorat l’asfaltat de diferents carrers del polígon Font del Gerro i del barri residencial de Bovalar i s’ha repintat la senyalització viària de diferents zones del poble.

D’altra banda, han començat les obres de les noves Dependències de Policia Local en La Canyada, s’ha dotat a este cos de 102 jupetins unipersonals i antipunxó, s’ha contractat ja la pólvora per a les pròximes Festes Majors i inclús s’ha començat el muntatge del Coetòdrom.

Respecte a estes primeres mesures, Juan Antonio Sagredo ha afirmat que “tot és qüestió de ganes, de voluntat i d’estar damunt de les coses” alhora que ha avançat que “continuaran treballant, entre altres coses, per a donar resposta a les necessitats ciutadanes, perquè cap xiquet passe fam i per a generar oportunitats laborals”.

“Farem de Paterna un municipi pròsper, net i dinàmic i de l’Ajuntament una administració justa, transparent i eficient”, ha puntualitzat.