Durant l'estat d'alarma, el vehicle adaptat es va destinar també al servei d'Atenció a Majors de 60 anys, arribant a aconseguir els 100 desplaçaments extraordinaris i facilitant als veïns i veïnes que el van requerir la compra en farmàcies, recollida de receptes en hospitals o trasllats a centres mèdics
El servei de vehicle adaptat que ofereix l'Ajuntament de Paterna a través de l'empresa pública Gestió i Serveis de Paterna per a facilitar el desplaçament de persones amb mobilitat reduïda del municipi, realitza una mitjana de 85 atencions mensuals, a les quals es van sumar els 100 desplaçaments extraordinaris que va dur a terme durant l'estat d'alarma.
Tal com ha explicat la regidora d'Inclusió Social i Polítiques d'Igualtat, Isabel Segura, “aquest servei gratuït té com a objectiu facilitar el trasllat dels paterners i paterneres que el necessiten a l'hospital, centre d'especialitats, o qualsevol altre destí que siga necessari”.
A més, la regidora ha assenyalat que “durant l'estat d'alarma el vehicle adaptat es va incloure dins del servei d'atenció a majors de 60 anys que va posar en marxa l'Ajuntament per a garantir el benestar dels més vulnerables, arribant a augmentar les seues intervencions en més de 100 serveis”.
D'aquesta manera, durant el confinament, el vehicle adaptat va augmentar les seues atencions facilitant als veïns i veïnes que el van requerir la compra en farmàcies, recollida de receptes en hospitals o trasllats a centres mèdics.
El servei, que va començar a funcionar en el 2010, és gestionat per l'empresa municipal Gestió i Serveis de Paterna i per a accedir al mateix els veïns i veïnes amb mobilitat reduïda de 7 punts poden sol·licitar-ho dirigint una instància a l'Ajuntament o mitjançant informe realitzat per Serveis Socials.
L'horari del vehicle adaptat és de 8 a 15 hores i la sol·licitud la realitza el propi usuari 24 hores abans del servei trucant al telèfon del Centre Espai d´Igualtat, el 96 11036 71.