Durant la setmana, la mascota canina del Refugi trencarà algun dels mites associats als gossos i els vídeos de difusió es dedicaran als gossos que habiten en el Refugi i busquen una llar definitiva
El Refugi d'Animals de Paterna ha llançat, a través de les seues xarxes socials, una campanya amb motiu de la celebració del Dia Mundial del Gos este 21 de juliol.
Durant tota la setmana, es compartiran diferents infografies en les quals s'explicaran alguns dels mites associats amb els gossos per a conéixer millor esta espècie. D'altra banda, els vídeos de difusió aniran dedicats als gossos que habiten en el Refugi, com Lola, Kiara, Katara, Estela, Gamba o Guzmán.
Estes publicacions ajudaran a desestigmatizar i a acabar amb algunes de les falses creences que poden condicionar la relació amb els gossos. Així, es tractaran temes diversos, com l'esperança de vida dels gossos, el seu espectre de visió, les seues maneres d'expressar-se i la seua relació d'amistat o convivència amb els gats.
Referent a això, la regidora Johana Gómez ha destacat que “circulen moltes creences populars sobre el comportament dels gossos i és important matisar i aclarir algunes d'elles per a evitar que es difonguen més i limitar el seu abast”. A més, Gómez ha recalcat que “estos mites poden ocasionar reticències a l'hora de decidir adoptar un gos i també influir en la manera en la qual tractem als nostres peluts”.
A través de les seues xarxes socials, el Refugi d'Animals de Paterna presenta i difon diàriament els animals que viuen en ell, per a ajudar-los a trobar una nova llar. De la mateixa manera, compartix consells sobre tinença responsable i conscienciació, a més de campanyes especials.