Esta II Jornada, programada per a este dissabte 31 de gener en horari d'11.00 a 14.00 hores, s'emmarca en la campanya municipal que organitza l'Ajuntament de Paterna a través de l'àrea de Comerç una vegada al mes en el Mercat Municipal amb la finalitat d'incentivar les compres en este espai local oferint un matí diferent

El Mercat Municipal de Paterna acull dissabte que ve 31 de gener, d'11.00 a 14.00 hores, la II Jornada Relax Total. Una iniciativa que s'integra dins de la campanya que l'Ajuntament de Paterna, a través de l'àrea de Comerç, organitza cada mes en el Mercat Municipal per a animar a la ciutadania a comprar en el comerç local, oferint activitats que convertixen la visita al mercat en una experiència distinta i atractiva.

Així ho ha destacat el regidor de Comerç, Lucas Jodar qui ha afirmat que “a través d'esta activitat volem continuar donant vida al Mercat Municipal de Paterna, convertint-lo en un espai que va més enllà de la compra diària”.

Jodar ha afegit que “és una oportunitat per a gaudir d'un matí diferent combinant l'activitat econòmica i quotidiana del mercat com un punt de trobada social, pròxim i saludable per a tota la ciutadania”, ha apuntat.

Es tracta d'una campanya pensada per a fomentar el benestar físic i mental a través d'activitats obertes a tota la ciutadania. Durant la jornada, les persones assistents podran gaudir de tallers gratuïts de taitxí, acupuntura, ioga, mindfulness i meditació, impartits per comerços locals especialitzats en salut i creixement personal.

D'esta manera, l'activitat compta amb la col·laboració de negocis de Paterna com Temps de Taitxí, L'art d'estimar-te S&R, Arya Ioga, Equilibri i Creixement, professionals que compartiran els seus coneixements i pràctiques per a ajudar els participants a desconnectar del ritme diari i reconnectar amb el seu benestar.