Dimarts que ve, els venedors ambulants recuperaran l'espai en el qual tradicionalment se celebra el mercat totes les setmanes
El mercat ambulant de Paterna tornarà dimarts que ve, 21 de juliol al seu emplaçament habitual en la Plaça del Poble, després de diverses setmanes instal·lat a l'esplanada del coetòdrom.
D'aquesta manera, la setmana vinent, el mercat es muntarà al 75% de la seua ocupació habitual abans de la COVID19, garantint el compliment de les mesures de seguretat oportunes per a evitar la propagació del coronavirus.
Tal com ha informat el regidor de Comerç, Fernando Carrión, “els llocs del mercat tindran una superfície màxima de 4x3metros, i hi haurà una distància mínima de 1,5 metres entre cadascun d'ells”.
“Amb la finalitat d'extremar les precaucions” - ha continuat Carrión- “l'Ajuntament posarà en marxa un servei de vigilància coordinat per Policia Local en col·laboració amb Protecció Civil, per a garantir que es mantinga la distància de seguretat entre usuaris i evitar aglomeracions”.
A més, el consistori repartirà cartells informatius a tots els comerciants perquè els clients puguen conéixer les normes de seguretat. També, hi haurà dispensadors d'hidrogel en els llocs i serà necessari l'ús de màscara, per a permetre l'activitat de comerciants i usuaris amb majors garanties.
Amb el retorn del mercat ambulant a la Plaça del Poble, l'esplanada del coetòdrom s'habilitarà com a zona d'aparcament temporal mentre s'executen les obres de condicionament dels solars adjacents al carrer Ramón Ramía Querol.