Els més de 40 xiquets i xiquetes que conformen el renovat Consell Local de la Infància i l'Adolescència de Paterna (CLIA) s'estrenen en la creació de la nova marca comercial local, després d'aportar les seues propostes durant el mes de febrer a les diferents associacions locals de Comerç de la ciutat, multipaterna i Paterna Va unir de Comerç (PUC), amb les quals també van compartir el seu punt de vista per a visibilitzar, fomentar i acostar aquest sector econòmic a la infància

Paterna compta amb nova imatge per a la seua marca comercial Compra a Paterna gràcies al treball i implicació del Consell Local de la Infància i l'Adolescència de la ciutat, que s'ha encarregat del seu disseny.

D'aquesta manera, els més de 40 xiquets i xiquetes que conformen el Consell Local de la Infància i de l'Adolescència de Paterna (CLIA) han participat en el disseny del nou logotip de Comerç amb el qual es pretén identificar cadascuna de les campanyes i accions comercials que es realitzen a través de l'Ajuntament de Paterna en col·laboració de les associacions comercials multipaterna i Paterna Va unir de Comerç (PUC).

Així ho ha destacat el regidor de Comerç, Lucas Jodar, qui ha agraït “la implicació i la creativitat de els/as xicotets/as representants paterners/es a l'hora de participar amb les seues propostes en iniciatives com aquesta donant-los així veu en les polítiques públiques que permeten millorar la seua qualitat de vida a la ciutat”.

En aquest sentit, el CLIA s'ha reunit durant el mes de febrer amb les diferents associacions locals de Comerç de la ciutat on a més d'aportar les seues propostes per a la renovació de la nova marca de Comerç a Paterna també han abordat diferents accions per a visibilitzar, fomentar i acostar aquest sector econòmic local a la Infància.

Per part seua, el Tinent Alcalde d'Educació, Esports i Innovació, José Manuel Mora, ha destacat que “des d'aquest equip de govern socialista seguim compromesos amb promoure la participació ciutadana dels xiquets i xiquetes en la vida municipal amb l'objectiu de continuar treballant i desenvolupant els drets de la Infància i l'adolescència a Paterna”.

Finalment, el nou logotip que s'inclourà en tota mena de cartelleria i marxandatge de cada campanya al mateix temps que es viralitzarà en els diferents canals de comunicació municipals com a xarxes socials, OPIS, etc. consisteix en la icona de l'emblemàtica Torre al costat d'una cova del municipi en color ocre dins d'una bossa on es pot llegir el claim: Compra a Paterna.