A partir del mes d'abril, l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) de Paterna ha ampliat d'un a dos dies a la setmana el servici d'atenció que presta a l'Ajuntament, passant a ser els dilluns i dimecres, de 9.00 a 14.00 hores el nou horari
Amb l'objectiu de millorar les labors d'assessorament, formació i defensa dels drets dels consumidors paterners i les paterneres, l'Ajuntament de Paterna ha decidit ampliar i reforçar el servici de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) a un dia més a la setmana.
D'esta manera, el nou horari d'atenció al ciutadà de l'OMIC passa, des d'el mes vinent d'abril, a realitzar-se els dilluns i dimecres de 9.00 a 14.00 hores, tant de manera telefònica com presencial en l'oficina que posseïx en l'edifici administratiu de l'Ajuntament, mentres que l'any passat s'atenia únicament els dimarts de 9.00 a 14.00 hores.
Així ho ha anunciat hui el regidor de Comerç, Lucas Jodar qui ha subratllat que “amb este nou horari facilitem l'accés dels veïns a este servici que només en l'últim any va gestionar al voltant de 250 expedients de veïns i veïnes que van fer arribar a este servici les seues queixes i reclamacions”.
En este sentit, els sectors amb major nombre de reclamacions per part dels paterners i paterneres corresponen a telefonia, automòbil, electricitat així com bancs i financeres.
Finalment, l'edil ha recordat que amb esta ampliació presencial en l'OMIC, també s'atén qualsevol tipus de consulta per telèfon al 96 111 61 07 o per correu electrònic: omic@paterna.es durant el nou horari.