Aprofitant la celebració de Sant Valentí i sota el lema ‘Enamora't del comerç de Paterna’, l'Ajuntament de Paterna, a través de regidoria de Comerç, impulsa una campanya per a fomentar les compres a la ciutat homenatjant una trentena d'establiments paterners que han passat de generació en generació en diferents sectors

Amb motiu de la celebració de Sant Valentí, l'Ajuntament ha posat en marxa una campanya sota el lema ‘Enamora't del comerç de Paterna’, per a homenatjar la importància de 32 comerços locals que destaquen pel relleu generacional en la seua activitat econòmica.

En aquest sentit, els carrers de la ciutat s'han omplit de cares conegudes i d'històries paterneres d'autònoms/as i emprenedors/as a través dels Opis i també per mitjà de les xarxes socials del consistori.

Es tracta d'una aposta de la Regidoria de Comerç per a promoure i impulsar el suport als establiments comercials i, especialment, d'aquells que mantenen el creixement de l'economia local durant anys pel seu desenvolupament familiar.

Referent a això, el regidor de Comerç, Lucas Jodar, ha destacat que “mitjançant aquesta atractiva iniciativa municipal busquem reconéixer i viralitzar amb cor la trajectòria del comerç de la nostra ciutat en aquells sectors fins i tot més tradicionals que es mantenen en l'actualitat, després de passar la seua activitat de pares a fills arribant fins a una tercera generació”.

Per a Jodar “des d'aquest equip de govern continuem treballant per un dels pilars bàsics de l'economia de la nostra ciutat, gràcies al servei de qualitat i proximitat que ofereix el comerç local als veïns i veïnes, en col·laboració amb les associacions locals multipaterna, Paterna Va unir de Comerç (PUC), APyMEP (Associació de Petites i mitjanes empreses i Professionals) i Mercat Municipal, mitjançant accions que duem a terme durant tot l'any”, ha conclòs.