• La campanya dissenyada per a l'ocasió s'ha difós a través de xarxes socials i també en els autobusos urbans que recorren els barris de la ciutat.
  • Regals del nostre comerç al pur estil de Paterna és el lema triat per a difondre la importància de donar suport als negocis de proximitat.

L'Ajuntament de Paterna ha llançat una nova campanya per a promocionar les compres en el seu comerç local amb motiu del Dia de la Mare. Amb un eslògan musical i divertit, el consistori ha volgut recordar la importància de donar suport als negocis de proximitat.

Sota el lema Regals del nostre comerç al pur estil de Paterna, la campanya s'ha elaborat des de la regidoria de Comerç de Proximitat en col·laboració amb les associacions comercials paterners. La difusió s'ha realitzat a través de xarxes socials durant tota la setmana prèvia al Dia de la Mare. A més, s'han col·locat també cartells en els autobusos urbans que recorren tots els barris de la ciutat.

El regidor de Comerç de Proximitat, Fernando Carrión, ha destacat que “amb aquesta campanya d'inspiració musical es busca no sols regalar i agrair a les mares, sinó també recordar la importància de donar suport als establiments comercials de la nostra ciutat”.

Tal com ha assenyalat el regidor de Comerç, Fernando Carrión, “és vital donar visibilitat a les botigues de Paterna i donar a conéixer l'àmplia varietat de sectors del nostre comerç on podem trobar el regal ideal per a les mares”.