L'Alcalde de Paterna, Juan Antonio Sagredo va ser l'encarregat d'anunciar el nom de la triada en un emotiu acte en el qual Clara Agranes Martínez, Reina de les Festes 2024, va passar el testimoni a la seua successora en el càrrec

El Casino de la Plaça del Poble es va convertir divendres passat en l'escenari de l'elecció de la nova Reina de les Festes Majors de Paterna.

L'Alcalde de Paterna, Juan Antonio Sagredo va ser l'encarregat de revelar el nom de Claudia Alacreu González com a màxima representant de les Festes Majors de Paterna en honor al Santíssim Crist de la Fe i Sant Vicent Ferrer durant este exercici.

D'esta manera, la nova representant ostentarà el càrrec acompanyada de les altres tres jóvens paterneres que també han participat en l'elecció i que formaran part de la seua Cort d'Honor: Ester Martínez López, Nayra Díaz Forneli i Paula Ortiz Egea.

El primer edil, al costat de la Tinenta Alcalde de Tradicions, Isabel Segura, va mostrar el seu orgull “per la importància i responsabilitat que exercirà en cada acte la nova representant, la figura de la qual visibilitza i posa en valor la cultura, tradicions i arrels de la nostra Vila”.

Així mateix, Sagredo també va agrair el compromís que ha exercit la seua antecessora en ostentar este càrrec durant l'exercici sortint, Clara Agranes Martínez, acompanyada de la seua Cort d'Honor, composta per Alexia Torromé Ribes, Almudena Carrasco Esparcia, Lucía Agranes Martínez i Claudia Portillo Tomás.