• Els/as propietaris/as de diferents bars, cafeteries i restaurants de la ciutat protagonitzen aquesta campanya que s'exhibeix en mupis i xarxes socials.
  • Prop de 40 establiments hostalers dels diferents barris de Paterna han participat en aquesta nova campanya promocional impulsada des de la regidoria de Comerç per a donar a conéixer i publicitar l'extensa i variada oferta de restauració de la ciutat.

L'Ajuntament de Paterna, a través de la Regidoria de Comerç, ha posat en marxa una nova campanya per a promocionar l'oferta de restauració de la ciutat sota el lema “Hostaleria de Categoria”.

“Sota aquest eslògan posem en valor i donem una major visibilitat als diferents establiments d'hostaleria amb els quals compta la ciutat”, ha explicat el regidor de Comerç, Fernando Carrión qui ha destacat “el compromís del consistori amb els prop de 200 locals que componen el teixit hostaler local i l'excel·lent acolliment que aquest tipus d'iniciatives promocionals tenen entre el sector i entre la ciutadania paternera”.

La campanya, en la qual han participat 34 locals de tots els barris de Paterna i que s'anirà ampliant a la resta d'establiments hostalers, té com a protagonistes a els/as propietaris/as de bars, cafeteries i restaurants a l'interior dels seus negocis.

Es tracta de fotografies en primer pla que s'exhibeixen tant en les diferents xarxes socials municipals com en els opis que el consistori té repartits per tota la ciutat i en les quals apareix, a més de la imatge de l'amo/a dins del local, el nom de l'establiment, el barri, la direcció i un codi QR que redirigeix a la seua ubicació en Google Maps.