- Durant el passat exercici el consistori va expedir 5.000 signatures digitals, va tramitar 35.158 registres d'entrada electrònics i va realitzar un 76% de notificacions telemàtiques.
- El regidor de Smart City, Recursos Humans, Transparència i Atenció a la Ciutadania, Lucas Jodar, ha destacat que “creem en la importància de transformar la nostra administració i adaptar-la a les noves tecnologies, apostant cada vegada més per l'atenció ciutadana digital, que acosten i faciliten tot tipus de tràmits als veïns i veïnes de Paterna, sense deixar de costat als sectors de població que necessiten assistència presencial”.
L'Ajuntament de Paterna va expedir durant 2022 prop de 5.000 signatures digitals, va tramitar 35.158 registres d'entrada electrònics i va realitzar un 76% de notificacions telemàtiques, mostrant el seu compromís per potenciar la digitalització de l'administració municipal.
Arran de la pandèmia, es van incrementar substancialment els registres d'entrada digitals que es realitzaven en el consistori fins a aconseguir un percentatge superior al 60% del total. A pesar que des de 2018 s'ha experimentat un creixement progressiu, en 2020 es va experimentar un salt substancial fins a aconseguir els 23.552 registres d'entrada electrònics des dels 12.910 en 2019.
El regidor de Smart City, Recursos Humans, Transparència i Atenció a la Ciutadania, Lucas Jodar, ha destacat que “a través de la digitalització s'aconsegueix millorar la gestió i el control de les tramitacions, agilitzant d'aquesta manera tots els procediments”.
En aquest sentit, el regidor Jodar ha explicat que “creem en la importància de transformar la nostra administració i adaptar-la a les noves tecnologies, apostant cada vegada més per l'atenció ciutadana digital, que acosten i faciliten tot tipus de tràmits als veïns i veïnes de Paterna, sense deixar de costat als sectors de població que necessiten assistència presencial”.
Per aquest motiu, durant el passat exercici es va implantar la signatura biomètrica per a facilitar la presentació de registres presencials a les persones que no puguen realitzar tràmits digitals.